tisdag 25 oktober 2011

Svamplampor!

Det är inte bara små nallestämplar som jag blir kär i, nu har jag blivit kär i 2 lampor också. Jag har alltid varit svag för prickiga saker och gärna röda saker med vita prickar, och därmed gör det att jag alltid tittar lite extra på saker med flugsvampar. Så nu ska jag spara, först till en sådan här:




... och när jag blir en husägare eller åtminstone en uteplats-ägare ska jag spara till en sådan här:


Tänk så fint, istället för en trädgårdstomte liksom...

Dessa finns hos fina butiken: http://www.mokkasin.com

2 kommentarer:

Mya sa...

Jag älskar svampar jag med. Fann en krukflugsvamp, eller vad det heter på loppis för ett tag sedan. Kanonfint!

Kul att du börjat blogga igen tycker jag.
Kram Mya

Johanna sa...

Award till dig från mig! Mer info hittar du på min blog!