lördag 22 oktober 2011

Gör ett nytt försök!

Hej!

Det är jag som är Angela och jag funderar på att bli en bloggerska igen. Om jag nu minns hur man gör, har varit ett långt uppehåll.

Jag har börjat pyssla igen, med besked! Pysslar med allt möjligt för tillfället, det färgläggs, målas möbler, stämplas m.m. Här nedanför finns lite bilder på ett gäng med dopkort som jag har gjort till en liten Einar. Det har även gjorts dopkort till en liten Hugo, men dom bilderna blev vansinnigt dåliga så dom måste fotas om, men så länge får ni hålla till godo med Einars...




Det här är en av mina favoritstämplar; "Cajsas nalle" från Forma Hantverk. Jag är lite kär i honom. Även även efter att ha stämplat, färglagt och klippt ut honom 26 gånger.

2 kommentarer:

Agneta sa...

Välkommen tillbaka! :) Har saknat att kika in hos dig!

Fanny sa...

Den där nallen ser ut exakt som Kalaspuffens favoritnalle, Nalle Miskovsky (som för övrigt är döpt efter Lisa med samma efternamn...). Och välkommen tillbaka!