onsdag 8 juni 2011

Kort till salu!

Det börjar svämma över av handgjorda kort här hemma, så är det någon som vill köpa av mig så går det alldeles utmärkt! (så jag kan få göra nya)... :)


Ett paket med 10st blandade kort: 4 st stora kort med kuvert och 6 st minikort med snöre. Pris 100:-, eller 125:- om jag ska skicka korten på posten. Maila anjelalalala@hotmail.com Skriv gärna om du har något önskemål angående text, färgval, om det ska vara något särskilt kort t.ex. student, välkommen till världen osv, annars blir det ett paket med neutrala kort utan text + grattiskort.

Korten på bilden är bara ett förslag på hur det kan se ut.




Mina kort kännetecknas ofta av fyrkanter, stilrent, färgglatt med inslag av brunt + detaljer av glitterlim, men jag kan såklart anpassa mig efter beställarens tycke och smak... :)



Jag gör även inbjudningskort till bröllop, dop, namngivning, kalas m.m. om det är någon som behöver. Det är bara att höra av sig!

2 kommentarer:

malin/lokalresan sa...

Vilka fina! Tycker speciellt det där student-kortet verkar snyggt.

Tigerblomma sa...

Jättefina kort!