tisdag 7 februari 2012

Flyttkaos


Ja, inte är det mysigt och hemtrevligt hemma för tillfället. Det packas grejer i lådor, rensas ut onödiga grejer, det spacklas skruvhål och målas över... och så här har vi levt i några veckor nu, och ska leva i några veckor till. Mitt pysselsug har nog aldrig varit större, men det är nog för att jag inte kan just nu. För allt är nedpackat.

Målet är att ha packat färdigt allt den här veckan. Därefter ska jag lägga mitt fokus på att vila min tjocka mage. Känner att den börjar behöva lite lugn och ro.

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Kan förstå att det är kaos mitt i allt packande och att pysselsuget är extra stort!
Ta det lugnt och var rädd om dig.
kram Annika

webmosterhelene sa...

Ja hua! Minns det där med flyttkaos och allt! Är glad att vi är på plats sen snart 2 år ;-)