lördag 7 januari 2012

Färg!

Mina målarprojekt förökar sig snabbt! Nu är det helt plötsligt 5 stycken! Kanske fyra stolar också om jag bestämmer mig för en annan färg än vit... för jag har fått beslutsångest angående färgval! Hade bestämt mig för vitt på alltihop...



... men sedan kom jag på att svart hade kanske varit snyggt på några av grejerna...



... för att inte tala om rött!



... eller grönt! I lite olika nyanser.



Jag kommer säkert fega ur och måla allt vitt, men jag gillar ju färg. Det är ju såklart lättare att byta ut gardiner och kuddar om man skulle tröttna på färgen än att måla om alla möbler igen, men det är lite tråkigt med alla dessa vita möbler också. Ååh, alla dessa problem! ;)

3 kommentarer:

Mya sa...

Å jag har precis samma problem. Vill måla i färg!!! Men mitt problem är oxå att inget blir målat. Oxå jobbigt ;) Haha!
kram

Aase sa...

Hur går det med dina målarprojekt? Har du lyckats bestämma dig för färg, skulle vara fräckt med lite annat än vitt, men vitt är också enkelt....

Ha det gott! Kram Aase

webmosterhelene sa...

Ja usch, dessa problem ;-) Hoppas det går vägen iaf!!