lördag 28 maj 2011

Minialbum

Har lärt mig hur man gör små böcker eller minialbum. Det var himla kul! Det blev två misslyckade försök först, det blir lätt så när jag blir lite för ivrig, då klipper jag hejvilt och det slutar med att resultatet inte blir så bra. Men efter det tog jag lite mer tid på mig och var noggrann, och det blev bra till slut! Så det fick bli 2 små album (ca 7,5 cm i diameter) om förra sommarens festivaler, först ut "Close To Home" i Borås:






Och sedan ett om "Way Out West" i Göteborg:





Det är något särskilt med små saker, tycker dom är så söööta... kommer nog bli fler små album framöver!

4 kommentarer:

Annika Knober sa...

Vilka fina album - så smart sätt att få till ett litet minne för antingen en själv eller för någon annan!
GRYMT joggat!!!! Ja, det var hos mig du läste om den långsamma joggingen! BRA!!!! Det var precis så Blossom lärde mig och sen gick det som det gick! TA dig ut ett par ggr i veckan lugnt och sansat, stressa inte, jaga inte tider och km utan bara jogga lugnt helt enkelt...så kommer du göra suveräna framsteg! LYCKA TILL!

Jennie/Deleelsia sa...

Vilka fina å söta album. Har du någon beskrivning? Kanske kan vara nåt för mig så jag faktikst både framkallar å sätter in några kort.

Sy om kläder. Då är du i en helt annan liga än mig. Skulle inte ens våga tänka tanken :)

Cornelia sa...

Kanonfina små underbara album!

Zima sa...

Jättefina små album!